درباره فوتبال ایران و جهان

هدف ما برای ساخت این سایت اطلاع رساند درباره ی فوتبال ایران جهان است

درباره فوتبال ایران و جهان

هدف ما برای ساخت این سایت اطلاع رساند درباره ی فوتبال ایران جهان است

فوتبال ورزشی خیلی پر طرفداراست که در تمام دنیا این ورزش انجام میشود

فوتبال

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۰۱ ب.ظ

.

مصاحبه مربیان قبل از بازی های امشب در لیگ قهرمانان اروپا :

.

آنجلوتی : " خیلی خوشحالم که دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا شروع می‌شود. بایرن مونیخ به‌دنبال پیروزی در تمامی بازی‌هاست. لیگ قهرمانان اروپا برای من رقابت ویژه‌ای است و بایرن مونیخ در بازی برابر روستوف تمام توان خود را برای کسب سه امتیاز به کار خواهد بست."

.

سیمئونه :" ورزشگاه آیندهوون زیباست؛ با یک جو فوق العاده و جای خوبی برای شروع است. 6 ماه قبل، گل ها مهم بودند اما فردا امتیاز مهم است. دو تیم نسبت به 15 روز قبل بهتر هستند. پی اس وی تیم فوق العاده ای است؛ به ویژه در ضدحملات."

.

امری : " وضعیت بازیکنانم را مورد ارزیابی قرار داده‌ام و باید بگویم تیمی سختکوش با عزمی راسخ و البته خوش‌بین داریم، اما روی هم‌رفته سخت‌کوشی بازیکنان بیشتر از هر چیزی به چشم می‌آید. آرسنال برندی متفاوت از فوتبال است که سبک بازی خاص خودش را هم دارد."

.

ونگر : " بازگشت به پاریس را دوست دارم. فرانسه کشور من است و تقابل با پاری‌سن‌ژرمن، بهترین تیم فرانسه محک خوبی برای ماست. فرانسه همیشه تیم‌های باشگاه خوبی داشته و بازیکنان خوبی از لیگ این کشور بیرون آمده‌اند."

.

انریکه : " چیزی که واضح است بازی در لیگ قهرمانان با بازی دوستانه از زمین تا آسمان فرق می‌کند چون در این رقابت‌ها فشار بازی به اندازه‌ای است که قابل مقایسه با دیدارهای تدارکاتی نیست. ما به مصاف یک تیم اروپاییِ تاریخی می‌رویم."

.

ساری : " دینامو از نظر جسمی در وضعیت بهتری قرار دارد و جلو تر از ما هستند. دینامو به خوبی حمله می کند با این حال دفاع آن ها محک نخورده است زیرا در لیگ اوکراین فشار زیادی روی آن ها وجود ندارد."

.

راجرز : " در این بازی باید مقابل سه مهاجم بارسلونا قرار بگیریم که یکی از بهترین خطوط حمله تمامی ادوار هستند. بارسلونا هم احتمالاً بهترین تیم حال حاضر جهان است شکستی که بارسلونا در نیوکمپ مقابل آلاوس خورد، این تیم را بیدار کرد."

.

گواردیولا: "قرعه سختی بود گلادباخ تیم بسیار شجاعیست یکی از بهترین های اروپا که کیفیت بالایی دارند .ما میرویم تا تلاش کنیم و سطحمان را ببینیم ."

.

.

#UefaIran

  • SOBHAN ARMAN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی