درباره فوتبال ایران و جهان

هدف ما برای ساخت این سایت اطلاع رساند درباره ی فوتبال ایران جهان است

درباره فوتبال ایران و جهان

هدف ما برای ساخت این سایت اطلاع رساند درباره ی فوتبال ایران جهان است

فوتبال ورزشی خیلی پر طرفداراست که در تمام دنیا این ورزش انجام میشود

بهترین فرصت نیمار برای گذر از مسی و رونالدو

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴ ب.ظ

با روبرو شدن پاری سن ژرمن با رئال در چمپیونزلیگ

بهترین فرصت نیمار برای گذر از مسی و رونالدو

ستاره برزیلی در تابستان برای چالشی جدید از بارسلونا جدا شد و حالا فرصت خوبی برای اثبات ارزش های خود برابر رئال مادرید دارد.

به گزارش "سبحان آرمان"، زمانی که نیمار بارسلونا را با انتقال تاریخی 222 میلیون یورویی به مقصد پاریس ترک کرد، قصد و هدف او از این تصمیم مشخص بود؛ اما صحت این انتقال تنها زمانی مشخص خواهد شد که نیمار بتواند پاری سن ژرمن را قهرمان اروپا بکند.

 

نیمار را باید الهام بخش بزرگ ترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان دانست؛ زیرا او بود که با دبل برابر پاری سن ژرمن باعث شد بارسا شکست 0-4 دور رفت را جبران کرده و در شبی تاریخی راهی مرحله بعدی شود.

 

 

 

 

حالا پاری سن ژرمن نیمار را در اختیار دارد اما یک مشکل بزرگ دیگر در مرحله یک هشتم برابر آنها قرار گرفته است؛ رئال مادرید.

 

در قرعه کشی دیروز مشخص شد که فرانسوی ها در این مرحله باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در 2 فصل اخیر بروند و این دیدار را می توان نقطه عطف هر دو طرف در فصل جاری قلمداد کرد.

 

با توجه به اوضاع دشوار رئال مادرید در لالیگا، تکرار موفقیت در لیگ قهرمانان را می توان تنها شانس احتمالی تیم زیدان برای کامیابی دوباره در فصل جاری قلمداد کرد؛ اما به هر حال قرار نیست هر سال این کهکشانی ها باشند که فاتح اروپا می شوند.

 

 

 

 

 

بعد از 2 سال قدرتنمایی در اروپا، لوس بلانکوس حالا به دنبال ثبت رکوردی تاریخی و قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان برای سومین سال متوالی است و علیرغم روند پر فراز و نشیب آنها در مدت اخیر، هیچ تیمی علاقه ندارد رقیب آنها در این مرحله از مسابقات بشود.

 

اما برای پاری سن ژرمن و نیمار نیز برتری در این دیدار حیاتی است. هنگامی که این ستاره برزیلی در تابستان راهی پاریس شد، صحبت از رویارویی با چالش های جدید کرد اما فتح لاشامپیونا با توجه به شرایط فعلی این مسابقات کار ویژه ای نیست و نیمار باید لیگ قهرمانان را فتح کند.

 

گرچه قبل از انتقال به بارسلونا در سال 2013، نیمار به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار داشت؛ اما او راهی پاریس شد تا آقای خودش باشد و بردن جایزه توپ طلا بخشی از برنامه آینده این ستاره برزیلی است.

 

 

 

 

بین آنها، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در 10 سال گذشته برنده همه جوایز فردی شده اند، ستاره پرتغالی پنجمین جایزه خود را در روز پنج شنبه دریافت کرده و سپس توپ طلای جدید خود را روز شنبه در استادیوم سانتیاگو برنابئو به معرض دید عموم گذاشت.

 

فلورنتینو پرز هفته گذشته گفت: "حضور در رئال مادرید باعث می شود نیمار آسان تر به توپ طلا برسد. رئال مادرید باشگاهی است که بازیکنان بزرگ را به آنچه نیاز دارند می رساند و همه می دانستند که من می خواستم در گذشته نیمار را به خدمت بگیرم."

 

البته رئیس باشگاه رئال مادرید ممکن است در چند سال آتی بتواند نیمار را راضی به انتقال به برنابئو کند؛ البته همین اتفاق ممکن است برای کیلیان امباپه، ستاره جوان پی اس جی نیز که در تابستان به شدت مورد توجه رئال مادرید قرار داشت هم رخ بدهد.

 

 

 

 

ممکن است شرایط مالی PSG به این معنی باشد که آنها نیازی به فروش ستارگان خود ندارند؛ اما اگر پروژه پاریسی ها در لیگ قهرمانان باز هم با شکست مواجه شود، شاید نیمار در آینده به دنبال چالش دیگری باشد.

 

در این شرایط، اوضاع آتی ارتباط زیادی به عملکرد ستاره 25 ساله برزیلی و مشخصا دیدار پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید دارد. پاری سن ژرمن با برچسب بهترین بازیکن جهان حاضر به پرداخت 222 میلیون یورو برای نیمار شد و حالا این بازیکن باید این فرضیه را برابر رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ثابت کند؛ هر نتیجه دیگری مفهومی جز ناکامی نخواهد داشت.

  • SOBHAN ARMAN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی