درباره فوتبال ایران و جهان

هدف ما برای ساخت این سایت اطلاع رساند درباره ی فوتبال ایران جهان است

درباره فوتبال ایران و جهان

هدف ما برای ساخت این سایت اطلاع رساند درباره ی فوتبال ایران جهان است

فوتبال ورزشی خیلی پر طرفداراست که در تمام دنیا این ورزش انجام میشود

اولین خرید بارسا در سال2018

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

انتقالی برای آینده؛

کوتینیو؛ اولین خرید بارسا در تابستان 2018!

به نظر می رسد هدف مدیران بارسلونا از انتقال کوتینیو دلایلی بیش از تقویت فنی این تیم در فصل جاری باشد.

 

به گزارش " سبحان ارمان"، کش و قوس‌ها در مورد انتقال فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی و سابق لیورپول به بارسلونا بالاخرهه پایان رسید و این هافبک خلاق و 26 ساله بالاخره با مبلغ 120 میلیون یورو به علاوه 40 میلیون یورو پاداش از آنفیلد راهی نوکمپ شد.

 

اما با توجه به اینک کوتینیو قادر به بازی در لیگ قهرمانان نیست و در لالیگا نیز تکلیف قهرمانی بلوگرانا تا حد زیادی مشخص شده است شاید لزومی به انجام این انتقال در این مقطع نبود. در ادامه به دلایل اصرار بیش از حد مدیران کاتالونیایی برای انجام این انتقال در زمستان امسال خواهیم پرداخت؛

 

در چنین شرایطی، شاید این انتقال را بتوان اولین خرید بارسا در تابستان 2018 دانست.

 

افزایش احتمالی قیمت

 

با ادامه درخشش کوتینیو در لباس لیورپول و افزایش احتمالی ارقام جا به جا شده در بازار نقل و انتقالات، شاید در تابستان بعد مرسی سایدی ها با رقم فعلی راضی به از دست دادن این بازیکن نمی شدند.

 

 

اگر اخبار مربوط به پیشنهاد 200 میلیون یورویی کهکشانی ها برای جذب هری کین صحت داشته باشد، شاید دیگر مدیران لیورپول با قیمت فعلی حاضر به فروش کوتینیو نمی شدند و به همین دلیل، زمستان بهترین فرصت برای جذب کوتینیو بود.

 

حالا که فن دایک با مبلغ 75 میلیون پوند راهی آنفیلد شده، احتمالا مدیران قرمزهای بندر لیورپول راحت تر موضوع جدایی کوتینیو را هضم خواهند کرد.

 

کارنامه بارتومئو

 

بعد از جدایی نیمار آن هم در شرایطی که مدیران بلوگرانا از احتمال 200 درصدی ماندن او صحبت می کردند، کادر مدیریتی این تیم از جمله جوزپ بارتومئو به شدت تحت فشار انتقادات هواداران این تیم بود.

 

 

اگرچه جذب عثمان دمبله در تابستان تا حدی از این فشارها کاست، اما این نتایج فوق العاده تیم والورده بود که باعث سکوت هواداران این تیم شده بود و اگر روزی این روند تغییر می کرد، باز هم بارتومئو متهم ردیف اول می شد. اما حالا و با جذب کوتینیو، صندلی بارتومئو حداقل تا مدت مدیدی حفظ خواهد شد.

 

تضعیف لیورپول

 

 

با جدایی کوتینیو، شاید دیگر لیورپول حداقل در لیگ قهرمانان خلع سلاح شده باشد. گرچه شاید اولویت این دلیل اهمیت کمتری داشته باشد، اما اگر روزی در لیگ قهرمانان فصل جاری قرعه، حکم به رویارویی بارسلونا و لیورپول داد، آن وقت مدیران بارسا از پایان دادن به این انتقال در زمستان بسیار خرسند خواهند بود.

  • SOBHAN ARMAN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی